به گزارش خبرنگار یزدفردا، دو تیم فولاد یزد و اتکای گلستان در دیداری سخت و نفس گیر عصر امروز پنجشنبه به مصاف یکدیگر رفتند که حاصل آن سه امتیاز شیرین برای فولادی ها بود.

دو تیم که برای زنده نگه داشتن امیدهای خود برای حضور در مرحله پلی آف در این دیدار محکوم به برد بودند با امید و انگیزه های فراوان پا به میدان گذاشتند.

بازی با برتری نسبی تیم اتکا در دقایاق ابتدایی بازی همراه که این برتری به دلیل اشنایی بازیکنان تیم گرگانی با زمین مصنوعی ورزشگاه این شهر بود؛ ولی در ادامه بازیکنان تیم فولاد با آشنایی با زمین توانستند به خوبی توپ را در زمین به گردش درآورده و بازی را به تعادل بکشند.

با شروع نیمه دوم فولادی های یزد با بازی منطقی و حساب شده کنترل و حاکمیت بازی را بدست گرفته و در همان دقایق اولیه احمد پاسی با دریافت پاس ارسالی از دواود عظیمی در محوطه جریمه توانست یک پنالتی برای تیم فولاد بدست آورده که در ادامه علی بیک زاویه در رفت و برگشت توانست در دو مرحله دروازه تیم گلستان را باز کند.

اما شاگردان کللی فر که نمی خواستند سه امتیاز را در خانه از دست بدهند با بیشتر کردن فشار بروی دروازه ملادن کوچیچ چند موقعیت خطرناک را خلق کردند اما یاران اسمیلیسکی با ارائه یک بازی منطقی توانست نتیجه را حفظ و سه امتیاز شیرین را از گرگان به سوغات بیاورند.

نماینده استان با این برد و 29 امتیاز به رده چهارم جدول صعود کرد تا امیدهای خود برای کسب رتبه دوم بیشتر کند.

بازی بعدی این تیم در هفته 21 لیگ چهارشنبه اینده در یزد مقابل تیم گسترش فولاد تبریز است.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا